Sunds Jagtforening

30-09-2020
hundetræning kl 19,00
17-10-2020
drivjagt i kommuneskoven kl 13 jagtleder Stefan knudsen 21791661 / Martin Jensen 26258070 husk tilmelding med hund
15-11-2020
drivjagt i kommuneskoven kl 10 jagtleder Orla Elkjær 24596101 / Poul-Erik Elkær 40442905 husk tilmelding af hund
19-12-2020
drivjagt i kommuneskoven kl 13 jagtleder Lasse Hansen 22632545/Henning Skytte 27244066 husk tilmelding af hund
10-01-2021
(Gule ærter) drivjagt i kommuneskoven kl 10 jagtleder Stefan Knudsen 21791661/Henning Skytte 27244066 husk tilmelding med hund og til gule ærter

Galleri

Hundetræning 2014

Standard  Detaljer  Stor

2 3 4 5 næste
Vinder hvalpe:  Mikael Nielsen med labradoren NicciUnghunde 3. vinder: Kåre Kristensen med FT spaniel Basko 2. vinder: Karina Andersen med Tysk Korthåret Sima 1. vinder: Hans Peter Jessen med FT spaniel TrilleVideregående hunde 3. vinder: Stig Jessen med FT spaniel (Henning finder navn) 2. vinder: Heidi Larsen med FT cockerspaniel Mackie 1. vinder: Anders Nygårdmed FT spaniel Taco
Hundetr√¶nere var: Anders W√ľrtz Kristensen, Arne Larsen, Stig Jessen, Henning SkytteDommer var: Jens Kristian Kj√¶r

Hundetrænere var:

Anders Würtz Kristensen

Arne Larsen

Stig Jessen

Henning Skytte

Dommer var:

Jens Kristian Kjær

Vinder hvalpe:
Mikael Nielsen med labradoren Nicci

Unghunde
3. vinder: Kåre Kristensen med FT spaniel Basko
2. vinder: Karina Andersen med Tysk Korthåret Sima
1. vinder: Hans Peter Jessen med FT spaniel Trille

Videregående hunde
3. vinder: Stig Jessen med FT spaniel (Henning finder navn)
2. vinder: Heidi Larsen med FT cockerspaniel Mackie
1. vinder: Anders Nygårdmed FT spaniel Taco

Gaverne er sponsoreret af: JFP Byg i Herning, Elka Rain Wear i Sunds, Elkjær Strik i Sunds og Bigbullies Hundeudstyr i Aulum.