Sunds Jagtforening

30-09-2020
hundetræning kl 19,00
17-10-2020
drivjagt i kommuneskoven kl 13 jagtleder Stefan knudsen 21791661 / Martin Jensen 26258070 husk tilmelding med hund
15-11-2020
drivjagt i kommuneskoven kl 10 jagtleder Orla Elkjær 24596101 / Poul-Erik Elkær 40442905 husk tilmelding af hund
19-12-2020
drivjagt i kommuneskoven kl 13 jagtleder Lasse Hansen 22632545/Henning Skytte 27244066 husk tilmelding af hund
10-01-2021
(Gule ærter) drivjagt i kommuneskoven kl 10 jagtleder Stefan Knudsen 21791661/Henning Skytte 27244066 husk tilmelding med hund og til gule ærter

Ny- og Ungjæger

Desværre ingen aktivitet d.d.

SJF mangler Ny- eller Ungjæger til at indgå i et samarbejde omkring opstart og tiltag

Kontakt bestyrelsen - please

Som et nyt tiltag og i håbet om at lokke flere nye jægere til foreningen, har Sunds Jagtforening valgt at oprette en afdeling for Ny- og Ungjægere – herunder jægere i alderen 16-21 år samt jægere der har erhvervet jagttegn indenfor de sidste 4 år.

Afdelingens formål er at præsenterer ny- og ungjægere i jægerlivet, give dem en masse jagtoplevelser samt at give dem et netværk af jagtkammerater som kan gavne dem og give dem erfaring i deres fremtidige jægerliv. Dette vil blive gjort i form af arrangementer som diverse jagter, skydninger, klubaftener med jagtfilm og lignende for de pågældende medlemmer.

Med medlemskab i Sunds Jagtforneing medhører gratis medlemskab i Ny- og Ungjæger afdelingen.

Billede